قوانین سامانه پیام کوتاه

محتوی ارسال باید طبق عرف و قوانین مرتبط با حوزه نشر و خبر باشد میتوایند این قونین را در اینجا مشاهده نمایید
علاوه بر موارد مذکور ارائه شده درلینک، نکات دیگری در ذیل آورده شده که برای استفاده از پنل باید به آن‌ها توجه داشته باشید، در غیراین صورت‌معرکه در قبال استفاده ناصحیح از پنل هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت

سامانه پیام کوتاه‌معرکه به عنوان یک وب‌سایت رسمی ایرانی از تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت می‌نماید.

احراز هویت
# برای حفظ حقوق قانونی خریداران، کلیه خریداران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود شامل اسکن کارت ملی و قبض تلفنی که به نام خودمالک باشد و یا قبض دیگری که مالکیت را مشخص می‌کند برای اشخاص حقیقی و برای اشخاص حقوقی اسکن روزنامه رسمی آخرین تغییرات به همراه نامه معرفی نامه نماینده و مدارک نمایندهٔ شرکت می‌باشند.
# در صورتیکه معرکه، در هنگام تکمیل فرآیند خرید وبه جهت تسهیل وتسریع امور، اقدام به دریافت وکنترل این مدارک ننماید پس از آن حق دریافت این مدارک همواره برای معرکه محفوظ بوده وبا عدم ارائه مدارک در زمان مقرر به معرکه، حقوق مالکیتی خریدار ملغی محسوب می‌شود و ضمناً عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیماً بر عهده خریدار خواهد بود. معرکه مسئولیتی در قبال کنترل صحت امضاء خریداران ونمایندگان آن‌ها ندارد.

# خریدار اذعان می‌نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرس‌ها وشماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آن‌ها در سامانه می‌کوشد. معرکه حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از خریدار دریافت نماید.
# معرکه حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس اقدام نماید.
# معرکه مسئولیتی نسبت به تبعات وخسارات وارد بر خریداری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را از طرق معتبر به اطلاع معرکه نرسانده است ندارد.

تغییرات توافقنامه
# توافقنامه استفاده از خدمات معرکه تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران وسایر قوانین بین المللی و توافقات مجامع بین المللی ناظر بر سرویس‌های قابل ارائه معرکه واز آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین وماهانه امکان تغییر دارند، معرکه حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می‌داند ونسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت معرکه در دسترس عموم خواهد بود. ضمناً معرکه مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر درخصوص تغییرات احتمالی نداشته وخریدار می‌بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت معرکه وبخش اطلاعیه پنل کنترل نماید.

تغییرات تعرفه
# در صورت تغییر تعرفه پیامک و قیمت ماژول‌ها درحین استفاده از سرویس، خریدار موظف به پذیرش قیمت‌های جدید خواهد بود. لیکن تغییرات تعرفه و قیمت‌ها از طریق بخش اطلاعیه‌ها، واقع در پنل اطلاع رسانی می‌گردد.

تغییرات فنی
# معرکه برای بهبود کیفیت خدمات حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویس‌های ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تأثیر قرار می‌دهد معرکه موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات، از طریق بخش اطلاعیه پنل و یا ارسال پیام کوتاه و یا ارسال ایمیل به خریدار اطلاع رسانی نماید. خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید.
# هرگاه به دلیل موارد ضروری، معرکه امکان اطلاع رسانی را از دست بدهد ویا فوریت‌های فنی وی را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان ونحوه تغییرات نخواهد داشت ضمناخریدار به معرکه وکالت می‌دهد تا درزمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری روی سامانه پیام کوتاه نماید.

تغییرات مالکیت
# تغییرات مالکیت سرویس از طریق درخواست کتبی خریدار یا نماینده وی ویا ارسال ایمیل درخواست مذکور به آدرس ایمیل panelmareke.ir انجام می‌گردد.
# معرکه در راستای حفظ حقوق خریداران خود حق دارد مدارک شناسایی متقاضی تغییر مالکیت را جهت احراز هویت وی و انطباق با مشخصات مالک سرویس دریافت دارد.
# معرکه می‌تواند تا زمانی که اطلاعات کافی در مورد موارد مشکوک پیدا نکرده است، اقدامی برای تغییر مالکیت یک سرویس صورت ندهد.

امنیت
# معرکه مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور سرویس‌های خریدار، توسط اشخاص ثالث ندارد.
# معرکه موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده‌ها و اطلاعات موجود در سرویس خریدار می‌باشد و همچنین آنرا در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
# معرکه تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب آنلاین خریداران انجام می‌دهد از اینرو معرکه نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریداراز لحاظ نگهداری امنیت حساب خود می‌باشد مسوولیتی ندارد
# معرکه هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیت‌های دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی معرکه تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد می‌نماید. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد. تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور خواهد بود.

فعالیت‌های غیر مجاز خریدار
# با توجه به اطلاعیه اپراتور همراه اول از ارسال پیام‌هایی با مضمون اطلاع رسانی مرتبط با همایش‌ها، مراسم‌ها و تجمعات بدون مجوز رسمی از مراجع ذیصلاح خودداری نمایید

# تخطی از هر یک از شرایط درج شده در ذیل موجب تعلیق سرویس می‌شود. معرکه تنها تشخیص دهنده تخطی از شرایط مندرج می‌باشد. معرکه حق قطع سرویس بدون هیچ اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس دهی را برای خود محفوظ می‌دارد
# زمانی که معرکه از تخطی یک خریدار از شرایط مندرج اطلاع پیدا می‌کند نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد در این زمان ممکن است برای جلوگیری ازادامه تخلف سرویس خریدار به صورت موقت قطع گردد. پس از تکمیل بررسی‌ها معرکه بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازی، تعلیق یا قطع سرویس خاطی خواهد بود همچنین معرکه در صورت لزوم حق پیگرد قانونی شکایت و اخذ خسارت از متخلف را نیز برای خود محفوظ می‌دارد.
# هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران یا کشور محل قرارگیری سرورها خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می‌گردد.

١. کلیه پیامک‌ها در خصوص پیراپزشکی، دارویی، آرایشی – بهداشتی، انواع داروهای گیاهی، چاقی و لاغری، ترک اعتیاد و… بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت و پیامک‌های حوزه پزشکی بدون مجوز از سازمان نظام پزشکی کشور ممنوع می‌باشد. در صورتی که متن پیامک نام پزشک و آدرس ایشان باشد باید قبل از ارسال پروانه مطب ارائه گردد
٢. ارسال پیامک‌هایی در خصوص فروش شماره‌های ایرانسل، همراه اول و سایر اپراتور بدون مجوز ممنوع می‌باشد.
٣. ارسال پیامک‌هایی در خصوص ارائه تسهیلات و وام‌های بانکی، خرید و فروش فیش حج، تورهای داخلی و خارجی بدون مجوز ممنوع می‌باشد.
٤. ارائه تسهیلات و وام‌های بانکی، خرید و فروش فیش حج، تورهای داخلی و خارجی بدون مجوز ممنوع می‌باشد.
٥. کلیه پیامک‌ها با محتوای غیر اخلاقی، توهین، شوخی، جوک، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه، سرکار گذاشتن از طریق پیامک (حتی دوستان و آشنایان)، اخاذی، ارسال پیامک از طرف بانک یا اپراتورها (همراه اول و ایرانسل و را یتل)
٦. ارسال پیامک‌هایی در خصوص فروش زمین و ملک، بدون مجوز کسب ممنوع می‌باشد.
٧. همچنین ارسال پیام‌هایی با محتوای زیر اکیداً ممنوع بوده و در صورت عدم رعایت مشمول جرائم مالی، قطع ارتباط و در نهایت فسخ قرارداد خواهد گردید

a. محتواهای مربوط به کالاها و خدمات ممنوعه, غیرقانونی و غیر مجاز
b. محتواهای غیر اخلاقی و غیر مجاز با محتوای جنسی
c. محتواهای مربوط به مبارزات انتخاباتی بر علیه یک یا چند کاندیدا
d. محتواهای مربوط به جعل اخبار و ارسال اطلاعات غلط
e. محتوا مربوطه نمی‌بایست خلاف و مغایر با اصول و مبانی دین اسلام و قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران باشد.
f. محتوای مربوطه نمی‌بایست باعث تشویش اذهان عمومی و اخلاق حسنه شود.
g. مسئولیت تمامی پیامک‌های ارسال شده توسط سامانهٔ پیام کوتاه‌معرکه بر عهدهٔ شخص فرستنده بوده و معرکه هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای پیامک ارسالی ندارد.
h. طبق اعلام اپراتور پیامک‌های بیش از سه بخش دارای ریزش زیادی بوده و مسئولیت ارسال نیز با شخص ارسال کننده می‌باشد

شرایط و قوانین مالی
# بعد از ثبت سفارش و فعال سازی پنل درصورت پرداخت هزینهٔ پنل تحت هیچ شرایطی مبلغ مذکورعودت داده نمی‌شود، خریدار موظف است قبل از ثبت سفارش از طریق دموی سامانه و راهنمایی تیم پشتیبانی از خرید خود اطمینان حاصل نماید.
# درصورت شارژ سامانه تنها در حالتی مبلغ واریزی عودت داده می‌شود که درخواست برای بازپرداخت از ٢٤ ساعت بعد از پرداخت تجاوز نکرده باشد و اعتبار اصلی به اعتبار پیامکی منتقل نشده باشد درغیر این صورت از بازگشت هرگونه وجه معذوریم.
# حق استفاده از سامانه به مدت یک سال می باشد لذا درصورت فرارسیدن سررسید ،اعتبار موجود در پنل اعم از اعتبار اصلی و پیامکی تنها با پرداخت هزینه تمدید سامانه قابل استفاده می‎باشد. همچنین درصورتیکه مدت ٣٠ روز از انقضاء سامانه گذشته باشد و برای تمدید اقدام نگردد کلیه اعتبار موجود در پنل اعم از اعتبار اصلی و پیامکی سوخت شده و اکانت شما حذف می‎گردد.

پشتیبانی
# روش ارتباطی مستند معرکه با خریدار، آدرس ایمیل خریدار و پاسخ به تیکت های پرتال پشتیبانی می‌باشد.
# روش ارتباطی مستند خریدار با معرکه، ثبت تیکت در پرتال پشتیبانی و یا ارسال نامه و دریافت رسید کتبی از معرکه خواهد بود.
# استفاده ازایمیل توسط خریدار برای تسهیل انجام کار مقدور بوده و خریدار می‌توانید علاوه بر پرتال پشتیبانی از طریق آدرس ایمیل: panelmareke.ir درخواست‌های خود را عنوان نمایند
# ساعات پاسخگویی تلفنی همه روزه از ساعت ٨ الی ١٨ می‌باشد. ولی همواره در کلیه ساعات از طریق تیکت ها و درخواست به ایمیل مذکور همواره پشتیبان شما خواهیم بود
# کلیه پیام‌های تبلیغاتی برای ارسال انبوه در ساعت اداری یعنی ٨ الی ١٨ تأیید می‌گردد

شرایط عمومی
# ثبت نام تنها در ساعات اداری انجام می‌گیرد
# مدت زمان تحویل پنل بعد از تکمیل فرم ثبت نام و دریافت پیامک تأیید ثبت نام از ١٥ دقیقه الی ٢ ساعت می‌باشد، درصورتی که بیش از این مدت گذشته و مشخصات ورود به پنل را از طریق پیامک و ایمیل دریافت نکرده‌اید درخواست پیگیری خود را به ایمیل panelmareke.ir ارسال نمایید
# ارائه تصویر کارت ملی، قبض تلفن ثابت ویاهمراه جهت دریافت سامانه ضروری می‌باشد.
# قبل ازارسال انبوه یک پیامک تست به خط همراه اول وایرانسل ارسال نمایید.

نکاتی که نمایندگان باید به آن توجه نمایند
# در صورتی که نماینده هستید تمامی کاربران خود را با تماس تلفنی و دریافت مدارک شناسایی کنید، موارد بسیاری رخ داده است که به دلیل تخلف کاربران و مشخص نبودن هویت کاربر، نماینده به دادگاه احضار شده است.
# مانیتورینگ پیامک‌ها و توجیه کاربران از وظایف مهم نمایندگان می‌باشد.